Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Голіков А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Губанов В. В. Обгрунтування експериментальних досліджень впливу локальної вогнутості на НДС оболонок металевих димових труб [Електронний ресурс] / В. В. Губанов, А. Н. Кульчицький, А. В. Голіков // Металеві конструкції. - 2013. - Т. 19, № 3. - С. 163-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MetKon_2013_19_3_6
| 2. |
Губанов В. В. Вплив ексцентриситету стикування царг на НДС оболонок металевих димових труб [Електронний ресурс] / В. В. Губанов, В. М. Василев, А. В. Голіков, А. Н. Кульчицький // Металеві конструкції. - 2013. - Т. 19, № 4. - С. 191-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MetKon_2013_19_4_3
| 3. |
Альдикенова С. М. Трансформування функції кордонів у прикордонних територіях [Електронний ресурс] / С. М. Альдикенова, А. П. Голіков, Н. І. Гончаренко, О. В. Ханова // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2009. - Вип. 24(1). - С. 237-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2009_24(1)__48
| 4. |
Голіков А. Використання теорії центральних місць з метою вдосконалення адміністративно-територіального устрою Харківської області [Електронний ресурс] / А. Голіков, П. Черномаз // Часопис соціально-економічної географії. - 2018. - Вип. 24. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chseg_2018_24_7
| 5. |
Голіков А. П. Глобальна демографічна проблема сучасності: стан та перспективи [Електронний ресурс] / А. П. Голіков // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2016. - Вип. 5. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2016_5_3
| 6. |
Голіков А. П. Водна безпека людства: глобальний та регіональний виміри [Електронний ресурс] / А. П. Голіков, Н. А. Казакова, В. А. Пересадько // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2018. - Вип. 7. - С. 26-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2018_7_6
| 7. |
Голіков А. П. Політика Китаю в науково-технічній сфері в контексті його конвергенції до світової економіки знань [Електронний ресурс] / А. П. Голіков, О. Д. Златкіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2016. - Вип. 6(1). - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2016_6(1)__18
| 8. |
Голіков А. О. Оцінка ризиків та рівня безпеки при зіткненні судна з мостом [Електронний ресурс] / А. О. Голіков, Ю. А. Олійник // Науковий вісник Херсонської державної морської академії. - 2020. - № 1. - С. 11-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdmi_2020_1_4 Розглянуто види, фактори, причини та наслідки аварій при зіткненні судна з мостом. Ця проблема є досить актуальною на сьогодні, оскільки не зважаючи на сучасний рівень розвитку морської галузі, подібні аварії відбуваються щорічно. Це викликає необхідність вживати заходи щодо підвищення безпеки навігації наявних зон. Представлена процедура оцінки рівня безпеки та етапи виявлення ризиків шляхом визначення ймовірності зіткнення з прольотами мосту, опорами й іншими конструкціями, визначення найбільш уразливих місць, а також можливі наслідки такого пошкодження (для судна, моста, навколишнього середовища). Розглянуто методи захисту моста та методи зниження ризику. Результатами дослідження є розробка рекомендацій для уникнення можливої небезпеки, пом'якшення наслідків та зменшення ризиків при зіткненні судна з мостом. Запропонована імплементація сучасних морських технологій, таких, як віртуальні засоби навігації та технології додаткової реальності, які значною мірою покращують моніторинг за навколишнім середовищем, отже, таке впровадження зменшує ризик виникнення аварійної ситуації. Забезпечення застосування повного спектра доступними методами необхідно для визначення ризику та захисту мостів від нещасних випадків.
|
|
|